zondag 8 december 2013

VERHAAL VAN EEN VOGELSPOTTER

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag wil ik mijn foto's van vogels op deze blog plaatsen.
Het leek mij ook wel leuk om er wat extra informatie bij te geven zodat ik
jullie een beeld kan geven wat ,waar en hoe jullie wat meer naar de vogelwereld kunnen kijken.


Er zijn verschillende vogelspotters. Ik hoor niet tot de fanatieke die het hele land afreizen om weer een nieuwe vogel aan zijn lijst toe te voegen. Ik ga als ik zin en tijd heb in de omgeving kijken of er nog wat te fotograferen is. Ik heb meer vogels gezien dan die waarvan ik een foto heb gemaakt.
Uiteraard ga ik wel kijken als in de directe omgeving een zeldzame vogel gespot is.
Ik zet mijn waarnemingen op de site waarneming.nl. uiteraard voorzien van een foto. Als je op de foto's klikt kun je een vergroting bekijken.

Het is de bedoeling om met terugwerkende kracht 2013 in woord en beeld te brengen.

Groeten van Giel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten