zaterdag 1 juli 2017

TORENVALK IN DE BOEKEND

Op de Cockerseweg voor het bruggetje liggen 2 tuinen aangelegd voor de hobby en om te genieten van bloemen, planten en bomen. Een tuin is prachtig aangelegd de andere tuin is een tuin waar van alles groeit  wat insecten aantrekt, deze insecten trekken weer vogels aan. Ook zullen in deze tuin veel muizen hun onderkomen hebben gezocht.


Achter in de tuin staat op een paal een kast voor de torenvalk. Toen ik begin mei langs reed zag ik dat er in de kast een torenvalk zat.  Op een paaltje in de buurt zat de tweede torenvalk. Ik heb een paar foto's gemaakt en ben doorgereden.









Gisteren kreeg ik van Joop te horen dat de jongen van dit paartje voor in de kast te zien waren. Na een hele dag  regen kwam opeens de zon door en ben ik toch maar even gaan kijken. Jullie zien nu het resultaat. Mooie ontroerende foto' van bijna uitvliegend torenvalken. Een prachtige tuin waar ik van alles al heb gefotografeerd waarvoor dank aan de schepper.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten